Naar Spanje

Beste volgers,

Vrijdag 3 april 9.30 vertrokken vanaf camping de Quack te Hellevoetsluis, naar camping Municupal Chalon en Champagne in Frankrijk.

Afstand 490 km kwamen om 16.30 aan, de camping is van eigenaar veranderd, direct merkbaar sanitair wordt gerenoveerd.

De volgende dag na ons eerste heerlijke Franse ontbijt om 9.30 vertrokken naar camping Du Mas in Issoire, waar we na 475 km om 17.00 uur zijn aangekomen.

Na een zeer koude nacht van 0 graden wederom om 9.30 uur vertrokken nar Spanje.

Onderweg naar Spanje zakte de temperatuur naar -2 graden, afstand 440 km en zijn om 15.00 aangekomen op camping Les Predes in Capmany, net over de grens in Spanje.

Bij aankomst is de temperatuur 15 graden en veel zon, de vooruitzichten zijn goed, en hebben een mooie plaats, we besluiten hier 3 dagen te blijven staan.

Woensdag 8 april gaan we verder naar Benicarlo aan de Costa Azahar 350 km te rijden.

Op deze camping Alegria del Mar zijn een aantal nieuwe mooie grote plaatsen bijgekomen, het is niet druk hebben een mooie plaats uitgezocht.

De camping is van Engels/Spaanse eigenaar, zeer gastvrij goed restaurant, en snel niet duur internet.

We blijven hier waarschijnlijk ongeveer 2 weken staan, het weer is prima 16 graden met veel zon.

Wordt vervolgt,

Corrie en Henk

Peter.

Flink koud geweest zeg, maar nu wel lekker warm.
Hier begint het ook wat beter te worden.
Jullie zijn nu 2 weken aan het uitrusten met goed weer.

Lydia

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en nu mooi weer, veel plezier...groetjes

ELVIRE

GOED ZO DAT HET ALLEMAAL SOEPEL VERLOOPT.
NU OP NAAR DE ZON EN GENIETEN..
HIER OOK BETER WEER...
LIEFS TOM EN ELVIRE

janie

Hoi Corrie en Henk,
Alles gaat goed met jullie begrijp ik????
Veel plezier, geniet er lekker van!!!
Groetjes John & Janie

Claud

Hier ook alles goed, iedereen lekker aan t werk :)

Wil

Camping ziet er mooi uit,het weer goed,wat wil je nog meer

Corrie

Ik hoop dat jullie vandaag allemaal grnoten hebben van het mooie weer dat wij jullie kant opgestuurd hebben.
Wij hebben regen gehad vandaag. Maar dat mag de pret niet drukken, want morgen is het weer beter.

Neeske

Leuke foto's! Geeft toch een beetje idee hoe het met jullie gaat en hoe de reis is verlopen.
Hier nu ook mooi weer,vanmorgen op de Par3 golfles gehad,heerlijk in de zon!
Volgend weekend komt Vanessa en familie dus een huis vol straks! Groetjes

Corrie

Henk is jaloers op je golfen en hier gaat alles goed.. Leuk dat Vanessa komt , doe ze allemaal de groetjes van ons. Lekker weer even knuffelenn met de kleikinders. Veel p,ezier.

Neeske

Henk's golftijd komt wel weer!!! Hopelijk in de toekomst baantje lopen Henk??
Jullie nog fijne tijd daar en misschien tot gauw.